Kaj počne komunikacija agencija ZADRGA v EPK? To se sprašujemo vse od takrat, ko smo ugotovili čudne posle na relaciji med Zadrgo in takrat še poslovno direktorico zavoda EPK, torej denarne posle mimo razpisa. Potem ugotovimo naslednje: Matjaž Germ je recimo sodelavec v programskem sklopu Življenje na dotik, sicer pa je član ožje ekipe Zadrge.
In potem ugotovimo, da je maja letos Zadrga (!) razpisala in izvedla natečaj za logo za majice v imenu EPK na Fakulteti za elektrotehniko, računalništvo in informatiko (FERI). Po drugi strani pa je Programski sklop EPK razpisal natečaj za video posnetek. Poglejmo:
»Razglašen je bil tudi zmagovalec natečaja Kreativna bitka vol. 1 za logo T-Shirt na temo EPK, ki ga je razpisala agencija za kreativne komunikacije Zadrga.«»Na zaključni prireditvi je bil med drugim razglašen tudi zmagovalni video posnetek natečaja Kreativna bitke vol. 2, ki ga je razpisal programski sklop EPK Življenje na dotik.«
V čem je problem? Prvič v tem, kar smo že navedli: od kdaj lahko takšne natečaje razpisuje zunanja agencija? Ali ima ta sklenjeno pogodbo z zavodom, in to za izvedbo česa?
Drugič, na natečaju za logo majic in videov so lahko tekmovali seveda zgolj študenti FERI-ja. Ali ni to čista diskriminacija vseh drugih državljanov, še zlasti če upoštevamo, da so temu sledile nagrade? Čigav je projekt EPK? Privaten ali ne?
Tretjič, kako je možno, da sta natečaja izvedena prav na fakulteti in prav na Inštitutu za medijske komunikacije, ki ga vodi generalna direktorica dr. Suzana Žilič Fišer!? Tako rekoč na njeni hišni fakulteti in hišnem inštitutu! Ne, naključij ni, je le privatizacija EPK zgodb.
Četrtič, nagrade v obeh razpisih (v celoti spodaj) so, milo rečeno, zanimive. Kakšne, naj preveri bralec:
T-SHIRT ZA VELIKO NAGRADO ZADRGE
KAJ: Ustvarite najbolj izvirno, odštekano in kreativno majico (T-shirt).Ustvarjajte v parih in zmagajte ter se predvsem zabavajte!
KDAJ: Kadarkoli. Rok za oddajo je 31.5.2011.
ZAKAJ: Ker bosta nagrajenca v svojo zbirko ZMAG zapisala še ENO zmago in ker se bosta na zid kreativnih borcev vpisala kot prva zmagovalca. Morda zato, ker si bosta na svojih tekočih računih razdelila 300 EUR in se dobro zapisala kreativni ekipi agencije Zadrga, kjer bosta v vpisana v program mesečnih poletno/jesenskih praks!
KDO LAHKO TEKMUJE? Tekmujejo lahko vsi redni ali izredni študenti medijskih komunikacij vključno z absolventi. Diplomanti, študentje brez diplome in brez statusa ne morejo tekmovati .
PRAVILA IGRE: Ekipo naj sestavljata dva člana. Oblikovalec in snovalec. Pozor: Ekipe katerih člani so že razporejeni v programa IGK ali RTV, morajo biti sestavljene iz po enega člana iz vsakega programa. Zaradi druženja seveda, in bolj napete igre.;)
KAJ ODDATI? Oddati je potrebno pdf. datoteko z izdelkom. Uporaba programov za oblikovanje ni definirana, je pa priporočljivo uporabljati programe družine Adobe (doooh .Na majico morate umestiti tudi logotip Evropske prestolnice kulture 2012 ( v prilogi spodaj).
Vse izdelke oddate na naslov info@zadrga.si
KDO BO ZMAGAL: Strokovna žirija v sestavi Igor Primčič (FERI), Marko Ivanišin (FERI) in Matjaž Germ (ZADRGA) bo izbrala zmagovalca na podlagi naslednjih kriterijev:
Relevantnost ideje in izdelka glede na razpisano temo,
Kreativna iskrivost ideje,
Izvedbena odličnost in
Faktor x (posebna dodana vrednost, ki ponavadi žirijo vrže iz stola)
KAJ JE TOREJ NAGRADA: Zmagovalna ekipa (2 člana) bo prejela 300 EUR simbolične nagrade in možnost opravljanja poletne prakse na mariborski oglaševalski agenciji ZADRGA.
KAJ ŠE!
Zmagovalca bosta proglašena in nagrajena na zaključnem večeru medijskega dne. Žirija si pridržuje, da poleg glavne nagrade podeli tudi nekaj posebnih priznanj in omemb. To je to. Akcija!
NO, SEVEDA, NENAZADNJE, TEMA RAZPISA:
Transcript: »Maribor bo leta 2012, kot že predobro veste, Evropska prestolnica kulture! Ne, počakajte za trenutek, to se sliši preveč nenavadno. Torej, Evropska prestolnica kulture 2012 bo… London? No, seveda, London JE prestolnica kulture, toda uradno BO evropska prestolnica kulture.. Maribor! Naš Maribor?? Da, Maribor od Dravi, mesto Viol in vinske trte bo evropska prestolnica kulture. Uff.. Naslednje leto boste torej študirali, žurali in bili cool na očeh evropske kulturne javnosti. No, če pa zadevo obrnemo tako, pa vrag vzame šalo. Čas je, da postanemo na to ponosni!
Ustvarite, oblikujte, zasnujte majico (T-shirt), ki bo izražala glas in občutek evropske prestolnice kulture v očeh mladih, kreativnih ustvarjalcev, ki živijo ali študirajo v Mariboru.
Sledite urbanim trendom, izdelek naj bo sporočilno širok. Uporabljate lahko angleški jezik, če boste sporočali tekstovno. Predstavljajte si, da želite vsem svojim kolegom iz Evrope kar najbolj jasno sporočiti, da bo EPK 2012 pri nas in jih povabiti na obisk.
Izrazite torej svoj pogled na kulturo, svoje videnje Maribora v središču Evropske pozornosti in seveda dodajte izdelku svoj poseben pečat.
Ilustrirajte, rišite, zapišite, dajte svoji ideji formo, barvo in obliko. Bodite hudomušni, nagajivi a hkrati elegantni, ponosni in iskrivi.
Namig: Najboljše ideje so povsem preproste, potek njihovega ustvarjanja pa je vedno zelo kompleksen.
Priloga – EPK logo (PDF)
Kratek opis:
Ulice Maribora bo v letu 2012 preplavila kultura, umetnost, kreativnost, refleksija socialnih, družbenih, ekoloških in drugih vprašanj. Ampak še pred tem cunamijem kultiviranosti in ozaveščenosti bi radi skozi vaše oči, ki živijo to mesto in so del tega mesta, odkrili čim več mrtvih kotov, črnih lis, razbitih vogalov, nevidnih in skritih lokacij, radi bi skozi mlade oči, ki vidijo drugo in drugače, na novo mapirali Maribor in sestavili mozaik lepote, ki se skriva v razbitem, uničenem, neobdelanem, grobem in – zakaj ne? – v grdem. Ali zato, da bomo videli, kar je za nas zdaj nevidno, ali zato, da bomo videli mesto skozi drugo, vašo perspektivo, ali zato, da tem temnim, neobstoječim lisam skupaj z vami (in vašimi sugestijami kaj in kako, ki so lahko zelo tankočutno ali povsem neposredno podane skozi video material) spremenimo namembnost, jih ujamemo v zaris vsakdana in mestnega utripa.
Nagrada: tri avtorji najboljših posnetkov bodo deležni unikatne digitalne EPK izkušnje na programskem sklopu Življenje na dotik. Udeležili se bodo lahko popotniško – novinarskega projekta, v sklopu katerega bodo z ostalimi udeleženci projekta odpotovali po sosednjih državah Slovenije, kjer bodo lovili kratke intervjuje z zanimivimi, drugačnimi, znanimi osebnostmi, kulturniki, humanisti, filozofi in drugimi pogumnimi, drugače mislečimi posamezniki. Projekt se bo nadaljeval in nadgradil v letu 2012, saj že v letošnjem letu predstavlja odlično odskočno desko za nadaljnje sodelovanje. Po potovanju se bodo imeli možnost priključiti tudi ekipi Življenje na Dotik (ŽnD) pri nadaljnem ustvarjanju spletnega portala ŽnD.
Žirijo bodo sestavljali Suzana Žilič Fišer, Miha Černec, Jaka Polutnik in urednik Zoran Medved.
Natečaj: Kratki video posnetki z mobilnimi telefoni na temo EPK Maribor 2012:
Kaj: kratki video posnetki (do 5 minut, spodnje omejitve ni), posneti z mobilnimi telefoni na temo EPK Maribor 2012.
Rok oddaje: Filme je potrebno oddati do 30.5. do 15 ure v fizični obliki v prostor G2-M.31 (medetaža v objektu G2, kabinet Jake Polutnika).
Udeleženci: študenti FERI-ja 1. in 2. bolonjske stopnje, posamezniki ali skupine.
Tehnične zahteve: Filmi morajo biti pripravljeni v standardu MPEG4, koded H.264, resolucije do 480×360, bitna hitrost do 1024kbps, bitna hitrost za zvok 128kbps.
Kratek opis:
Ulice Maribora bo v letu 2012 preplavila kultura, umetnost, kreativnost, refleksija socialnih, družbenih, ekoloških in drugih vprašanj. Ampak še pred tem cunamijem kultiviranosti in ozaveščenosti bi radi skozi vaše oči, ki živijo to mesto in so del tega mesta, odkrili čim več mrtvih kotov, črnih lis, razbitih vogalov, nevidnih in skritih lokacij, radi bi skozi mlade oči, ki vidijo drugo in drugače, na novo mapirali Maribor in sestavili mozaik lepote, ki se skriva v razbitem, uničenem, neobdelanem, grobem in – zakaj ne? – v grdem. Ali zato, da bomo videli, kar je za nas zdaj nevidno, ali zato, da bomo videli mesto skozi drugo, vašo perspektivo, ali zato, da tem temnim, neobstoječim lisam skupaj z vami (in vašimi sugestijami kaj in kako, ki so lahko zelo tankočutno ali povsem neposredno podane skozi video material) spremenimo namembnost, jih ujamemo v zaris vsakdana in mestnega utripa.
Nagrada: tri avtorji najboljših posnetkov bodo deležni unikatne digitalne EPK izkušnje na programskem sklopu Življenje na dotik. Udeležili se bodo lahko popotniško – novinarskega projekta, v sklopu katerega bodo z ostalimi udeleženci projekta odpotovali po sosednjih državah Slovenije, kjer bodo lovili kratke intervjuje z zanimivimi, drugačnimi, znanimi osebnostmi, kulturniki, humanisti, filozofi in drugimi pogumnimi, drugače mislečimi posamezniki. Projekt se bo nadaljeval in nadgradil v letu 2012, saj že v letošnjem letu predstavlja odlično odskočno desko za nadaljnje sodelovanje. Po potovanju se bodo imeli možnost priključiti tudi ekipi Življenje na Dotik (ŽnD) pri nadaljnem ustvarjanju spletnega portala ŽnD.
Žirijo bodo sestavljali Suzana Žilič Fišer, Miha Černec, Jaka Polutnik in urednik Zoran Medved.
Ni komentarjev:
Objavite komentar